Informatyk
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Siemień ul. Stawowa 1b 21-220 Siemień
Data ogłoszenia
2013-06-25
Termin składania dokumentów
2013-07-05
Wymagane wykształcenie
Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe, preferowane informatyka lub pokrewne;
2) posiadanie obywatelstwa polskiego;
3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych;
4) korzystanie z pełni praw publicznych;
5) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) nieposzlakowana opinia.
Wymagania związane ze stanowiskiem
Wymagania dodatkowe:
1) znajomość procedur stosowanych w administracji samorządowej ze szczególnym uwzględnieniem Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o ochronie informacji niejawnych;
2) znajomość sprzętu teleinformatycznego;
3) znajomość systemów operacyjnych Windows;
4) znajomość oprogramowania biurowego MS Office;
5) znajomość podstawowych zasad budowy i działania sieci komputerowych;
6) znajomość oprogramowania narzędziowego służącego do diagnozowania usterek sprzętu komputerowego;
7) umiejętność pracy w zespole;
4) komunikatywność, dyspozycyjność i systematyczność;
5) kreatywność i samodzielność w działaniu;
6) doświadczenie w serwisowaniu sprzętu komputerowego, diagnozowaniu i usuwaniu usterek.
Zakres obowiązków
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) instalowanie, konfigurowanie i konserwacja urządzeń komputerowych i informatycznych, oraz wszelkiego oprogramowania w Urzędzie, załatwianie spraw serwisowych i gwarancyjnych;
2) udzielanie pracownikom pomocy związanej z pracą ze sprzętem i oprogramowaniem komputerowym;
3) pełnienie funkcji "administratora systemu informatycznego" w myśl przepisów dotyczących ochrony informacji niejawnych;
4) prowadzenie dokumentacji związanej z nadzorem nad sprzętem informatycznym znajdującym się w Urzędzie (legalność, licencje, nr seryjne, przypisanie do stanowisk sprzętu, odpowiedzialność pracowników);
5) prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej oraz strony www. Urzędu;
6) nadzór nad sprzętem teleinformatycznym;
7) przygotowywanie wniosków o dofinansowanie ze źródeł zewnętrznych;
8) uczestnictwo w postępowaniach o zamówienia publiczne, w tym przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
9) uczestnictwo w odbiorach realizowanych inwestycji;
10) prowadzenie ewidencji budynków;
11) zastępstwo na stanowisku inspektor ds. budownictwa.
Wymagane dokumenty
Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV);
2) list motywacyjny;
3) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany do zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie przed zawarciem umowy o pracę do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności);
4) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
5) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy;
6) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje (oryginały do wglądu);
7) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
8) referencje z poprzednich miejsc pracy (jeśli takowe kandydat posiada).
Warunki pracy
Informacja o warunkach pracy:
Praca wymaga przemieszczania się w terenie i wewnątrz budynku. Praca przy komputerze w podstawowym systemie czasu pracy – 8 godz. na dobę i przeciętnie 40 godzin w pięciodniowym tygodniu pracy. Miejsce pracy: Urząd Gminy Siemień, ul. Stawowa 1B
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w maju 2013 r. w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6 %.
Miejsce składania dokumentów
Miejsce i termin złożenia dokumentów.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Siemień ul. Stawowa 1 b 21-220 Siemień lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko informatyka”, w terminie do dnia 5 lipca 2013 r., do godz. 15.00. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Siemień po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Osoby zakwalifikowane do dalszego postępowania konkursowego zostaną poinformowane telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (www.ugsiemien.bip.lubelskie.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Siemieniu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. Nr 223, poz. 1458, z późn. zm.).
Załączniki
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Stanisław Dawidek
Dodano do BIP dnia 25-06-2013 12:13:56
Dodano do BIP dnia 25-06-2013 12:13:56