Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Siemień

Logo - Urząd Gminy Siemień

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Informatyk

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Siemień ul. Stawowa 1b 21-220 Siemień
Data ogłoszenia
2013-06-25
Termin składania dokumentów
2013-07-05
Wymagane wykształcenie
Wymagania niezbędne: 1) wykształcenie wyższe, preferowane informatyka lub pokrewne; 2) posiadanie obywatelstwa polskiego; 3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych; 4) korzystanie z pełni praw publicznych; 5) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 6) nieposzlakowana opinia.
Wymagania związane ze stanowiskiem
Wymagania dodatkowe: 1) znajomość procedur stosowanych w administracji samorządowej ze szczególnym uwzględnieniem Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o ochronie informacji niejawnych; 2) znajomość sprzętu teleinformatycznego; 3) znajomość systemów operacyjnych Windows; 4) znajomość oprogramowania biurowego MS Office; 5) znajomość podstawowych zasad budowy i działania sieci komputerowych; 6) znajomość oprogramowania narzędziowego służącego do diagnozowania usterek sprzętu komputerowego; 7) umiejętność pracy w zespole; 4) komunikatywność, dyspozycyjność i systematyczność; 5) kreatywność i samodzielność w działaniu; 6) doświadczenie w serwisowaniu sprzętu komputerowego, diagnozowaniu i usuwaniu usterek.
Zakres obowiązków
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1) instalowanie, konfigurowanie i konserwacja urządzeń komputerowych i informatycznych, oraz wszelkiego oprogramowania w Urzędzie, załatwianie spraw serwisowych i gwarancyjnych; 2) udzielanie pracownikom pomocy związanej z pracą ze sprzętem i oprogramowaniem komputerowym; 3) pełnienie funkcji "administratora systemu informatycznego" w myśl przepisów dotyczących ochrony informacji niejawnych; 4) prowadzenie dokumentacji związanej z nadzorem nad sprzętem informatycznym znajdującym się w Urzędzie (legalność, licencje, nr seryjne, przypisanie do stanowisk sprzętu, odpowiedzialność pracowników); 5) prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej oraz strony www. Urzędu; 6) nadzór nad sprzętem teleinformatycznym; 7) przygotowywanie wniosków o dofinansowanie ze źródeł zewnętrznych; 8) uczestnictwo w postępowaniach o zamówienia publiczne, w tym przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 9) uczestnictwo w odbiorach realizowanych inwestycji; 10) prowadzenie ewidencji budynków; 11) zastępstwo na stanowisku inspektor ds. budownictwa.
Wymagane dokumenty
Wymagane dokumenty: 1) życiorys (CV); 2) list motywacyjny; 3) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany do zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie przed zawarciem umowy o pracę do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności); 4) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych; 5) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy; 6) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje (oryginały do wglądu); 7) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach; 8) referencje z poprzednich miejsc pracy (jeśli takowe kandydat posiada).
Warunki pracy
Informacja o warunkach pracy: Praca wymaga przemieszczania się w terenie i wewnątrz budynku. Praca przy komputerze w podstawowym systemie czasu pracy – 8 godz. na dobę i przeciętnie 40 godzin w pięciodniowym tygodniu pracy. Miejsce pracy: Urząd Gminy Siemień, ul. Stawowa 1B
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w maju 2013 r. w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6 %.
Miejsce składania dokumentów
Miejsce i termin złożenia dokumentów. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Siemień ul. Stawowa 1 b 21-220 Siemień lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko informatyka”, w terminie do dnia 5 lipca 2013 r., do godz. 15.00. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Siemień po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Osoby zakwalifikowane do dalszego postępowania konkursowego zostaną poinformowane telefonicznie. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (www.ugsiemien.bip.lubelskie.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Siemieniu. Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. Nr 223, poz. 1458, z późn. zm.).
Załączniki
  • pdf pobrano: 145 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Stanisław Dawidek
    Dodano do BIP dnia 25-06-2013 12:13:56