Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Siemień

Logo - Urząd Gminy Siemień

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Kierownik Gminnego Zespołu Obsługi Szkół w Siemieniu

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Siemień ul. Stawowa 1b 21-220 Siemień
Data ogłoszenia
2016-06-09
Termin składania dokumentów
2016-06-20
Wymagane wykształcenie

1) posiadanie obywatelstwa polskiego;

1) wykształcenie wyższe;

2) co najmniej pięcioletni staż pracy;

3) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku;

4) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

6) cieszy się nieposzlakowaną opinią;

7) posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku.

Wymagania związane ze stanowiskiem

1) znajomość przepisów prawa oświatowego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks pracy, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych oraz znajomość zasad rachunkowości budżetowej;

1) umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji;

2) poczucie odpowiedzialności za swoją pracę i staranność w jej wykonaniu;

3) umiejętność pracy w zespole;

4) zdolności analityczne i umiejętność stosowania przepisów.

Zakres obowiązków

1)      kierowanie i reprezentowanie Gminnego Zespołu Obsługi Szkół na zewnątrz;

2)      przygotowywanie i realizacja planów finansowych Zespołu i jednostek oświatowych oraz współdziałanie w tym zakresie z dyrektorami szkół oraz właściwymi organami Gminy Siemień;

3)      organizowanie i nadzór nad obsługą finansowo – księgową i administracyjną jednostek oświatowych;

4)      sprawowanie kontroli wewnętrznej i nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny finansowo – budżetowej przez obsługiwane jednostki;

5)      opracowywanie analiz, sprawozdań i informacji dotyczących Zespołu i obsługiwanych jednostek;

6)      prowadzenie spraw związanych z awansem zawodowym i doskonaleniem zawodowym nauczycieli;

7)      ustalanie podziału obowiązków pomiędzy pracownikami Zespołu, nadzorowanie
i koordynowanie ich pracy;

8)      prowadzenie Systemu Informacji Oświatowej.

Wymagane dokumenty

1) życiorys (CV);

2) list motywacyjny;

3) dokument poświadczający wykształcenie;

4) dokumenty potwierdzające zatrudnienie;

5) dokumenty lub oświadczenia o spełnieniu wymagań niezbędnych w pkt. 4,5;

6) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

Warunki pracy

1) stanowisko pracy o charakterze zarządczym, związane z kierowaniem zespołem pracowników;

2) podstawowy system czasu pracy - 8 godzin na dobę i przeciętnie 40 godzin w pięciodniowym tygodniu pracy w okresie rozliczeniowym 1 miesięcznym;

3) miejsce pracy:Gminny Zespół Obsługi Szkół ul. Stawowa 1b 21-220 Siemień;

4) pełny wymiar czasu pracy;

5) stanowisko pracy związane z ponad czterogodzinnym czasem pracy przy komputerze;

6) w przypadku osób podejmujących pracę po raz pierwszy na kierowniczym stanowisku urzędniczym pierwsza umowa o pracę na czas określony do 6 miesięcy.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Zespole Obsługi Szkół w Siemieniu w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie o naborze jest niższy niż 6% w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać do dnia 20 czerwca 2016 r. do godz. 15.30:

1) osobiście w siedzibie Urzędu Gminy ul. Stawowa 1 b, pok. Nr 14 na I piętrze;

2) pocztą na adres: Urząd Gminy w Siemieniu, ul. Stawowa 1b, 21-220 Siemień;

3) drogą elektroniczną poprzez platformę e-puap

 w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata z podanym adresem zwrotnym kandydata i dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Gminnego Zespołu Obsługi Szkół w Siemieniu”.

 W przypadku przesyłania ofert za pośrednictwem poczty, za złożoną w terminie uważa się ofertę, która wpłynęła do sekretariatu Urzędu w dniu wskazanym w ogłoszeniu. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Otwarcie ofert nastąpi  
21 czerwca 2016 r. o godz. 8.30 w siedzibie Urzędu Gminy w Siemieniu.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (www.ugsiemien.bip.lubelskie.pl)  oraz na tablicy informacyjnej  Urzędu Gminy w Siemieniu. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 833547001.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2135, z późn. zm.).

Załączniki
  • pdf pobrano: 227 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Administrator Bip
    Dodano do BIP dnia 09-06-2016 15:19:33