Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Siemieniu
- wykształcenie wyższe – preferowane kierunki: kulturoznawstwo, animacja kultury, artystyczne;
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku;
- znajomość przepisów prawa dotyczących organizowania i prowadzenia działalności kulturalnej oraz jej finansowania, w szczególności przepisów:
a) ustawy z dnia 25 października 1991r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz. U. z 2020 r., poz. 194, z późn. zm.),
b) ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 869, z późn. zm.),
c) ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U z 2020 r., poz. 713, z późn. zm.);
- co najmniej 2 letni staż pracy;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- znajomość tematyki związanej z funkcjonowaniem instytucji kultury i zagadnień branży kulturalnej - doświadczenie na podobnym stanowisku;
- samodzielność, komunikatywność, kreatywność, odpowiedzialność, dokładność oraz dyspozycyjność;
- predyspozycje do organizowania i prowadzenia przedsięwzięć promocyjnych związanych z działalnością kulturalną;
- umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja własnej pracy;
- umiejętność kierowania zespołem pracowników;
- udokumentowane doświadczenie w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych, w tym unijnych na realizację projektów z dziedziny kultury, sportu, rekreacji itp.;
- biegła obsługa komputera, w tym MS Office;
- prawo jazdy kat. B;
- dodatkowe uprawnienia instruktorskie, organizatora sportu i rekreacji lub inne umożliwiające prace z młodzieżą w obszarze np. artystycznym, kulturalnym, muzycznym, sportowym, rekreacyjnym, informatycznym itp.
- zarządzanie Gminnym Ośrodkiem Kultury w Siemieniu (dalej GOK) i reprezentowanie GOK na zewnątrz;
- prowadzenie działań na rzecz upowszechniania kultury i promocji Gminy Siemień;
- współpraca z lokalnymi organizacjami społecznymi, organizowanie imprez kulturalnych oraz realizacja innych zadań statutowych GOK;
- odpowiedzialność za działalność GOK, w tym za właściwy dobór pracowników oraz powierzone mienie;
- zatrudnianie i zwalnianie pracowników GOK oraz wykonywanie wobec nich czynności z zakresu prawa pracy;
- kierowanie gospodarką finansową GOK i ponoszenie odpowiedzialności za jej prawidłowość, w tym sporządzanie planu finansowego GOK (z zachowaniem wysokości dotacji organizatora i zgodnie z przepisami ustawy o finansach publicznych), który stanowi podstawę gospodarki finansowej GOK,
- życiorys (CV) z podaniem przebiegu dotychczasowego zatrudnienia;
- list motywacyjny (krótkie uzasadnienie przystąpienia do konkursu);
- kopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy;
- kopie dyplomów i świadectw potwierdzających wykształcenie;
- kopie świadectw i zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach; opinie, referencje, etc;
- autorska koncepcja programowa dotycząca funkcjonowania GOK na cały okres kadencji (3 lata), uwzględniająca w szczególności:
a) perspektywiczną wizję rozwoju statutowej działalności GOK,
b) współpracę GOK z jednostkami organizacyjnymi i pomocniczymi gminy oraz z innymi podmiotami,
c) gospodarkę finansową GOK,
d) efektywne wykorzystanie bazy lokalowej;
- oświadczenie kandydata o:
a) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych,
b) stanie zdrowia umożliwiającym pełnienie obowiązków,
c) niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (lub kopia aktualnego „zapytania o udzielenie informacji o osobie z KRK);
- oświadczenie kandydata o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz przyjmuję do wiadomości obowiązek publikacji moich danych osobowych.”.
Wszystkie w/w dokumenty muszą być podpisane przez kandydata, za wyjątkiem kopii dokumentów wymienionych w pkt 3-5, na których kandydat winien umieścić adnotację „Za zgodność z oryginałem” i opatrzyć ją podpisem.
- miejsce pracy: Gminny Ośrodek Kultury w Siemieniu;
- zatrudnienie na podstawie powołania na czas określony - 3 lata;
- wymiar czasu pracy -1 etat (lub mniejszy wymiar czasu pracy proponowany przez kandydata);
4. przewidywany termin zatrudnienia – 1 kwietnia 2021r.
Oferty przystąpienia do konkursu wraz z wymaganymi dokumentami należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko Dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury w Siemieniu” w terminie do dnia 12 marca 2021 r. do godz. 14.00 w Sekretariacie Urzędu Gminy w Siemieniu, ul. Stawowa 1b 21-220 Siemień lub przesłać na adres Urzędu (decyduje data i godzina wpływu).
Oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie lub nie zawierające wszystkich dokumentów wymienionych w „wymaganych dokumentach” nie będą rozpatrywane.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Kultury w Siemieniu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych kształtował się na poziomie niższym niż 6 %.
Osoba wyłoniona do zatrudnienia w drodze konkursu zobowiązana jest złożyć najpóźniej w dniu zawarcia umowy – zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.
Dodano do BIP dnia 08-02-2021 15:04:04