Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Siemień

Logo - Urząd Gminy Siemień

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Podinspektor ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Siemień ul. Stawowa 1b 21-220 Siemień
Data ogłoszenia
2019-03-07
Termin składania dokumentów
2019-03-18
Wymagane wykształcenie

-     wykształcenie wyższe, preferowane prawnicze lub administracyjne;

 

Wymagania związane ze stanowiskiem

-     posiadanie obywatelstwa polskiego;

-     posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

-     brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

-     nieposzlakowana opinia;

-     stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku;

-     posiadanie minimum 3 letniego stażu pracy na stanowiskach związanych z pozyskiwaniem i realizacją projektów współfinansowanych z funduszy unijnych i krajowych.

-     znajomość następujących aktów prawnych: ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o finansach publicznych, ustawa prawo zamówień publicznych;

-     umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji;

-     poczucie odpowiedzialności za swoja pracę;

-     umiejętność pracy w zespole;

-     komunikatywność.

Zakres obowiązków

Do głównych zadań wykonywanych na stanowisku należeć będzie:

-     opracowywanie wniosków i koordynacja działań w celu skutecznego pozyskiwania środków zewnętrznych, w tym funduszy unijnych oraz środków z innych źródeł dla potrzeb realizacji działań inwestycyjnych gminy;

-     nadzór nad właściwym wykorzystaniem i rozliczeniem otrzymanych środków finansowych;

-     współpraca z jednostkami organizacyjnymi, samorządami terytorialnymi  i organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami w zakresie pozyskiwania, wykorzystania
i rozliczania środków zewnętrznych;

-     współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie przygotowania i nadzoru wspólnej realizacji zadań inwestycyjnych, a następnie ich właściwego rozliczenia, zgodnego z zawartymi umowami;

-     koordynacja projektów związanych z rozwojem społeczno - gospodarczym Gminy Siemień;

-     udział w opracowaniu wieloletniego planu finansowego i w bieżącej jego aktualizacji w zakresie planowanych przedsięwzięć inwestycyjnych;

-     przygotowywanie i przeprowadzanie oraz dokumentowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;

-     prowadzenie ewidencji i nadzorowanie procedur zamówień publicznych realizowanych przez Gminę;

współudział w pracach stowarzyszeń i organizacji pozarządowych powoływanych w celu zwiększenia absorpcji środków unijnych dla obszaru działania obejmującego Gminę.

Wymagane dokumenty

-     list motywacyjny;

-     kwestionariusz osobowy lub CV;

-     kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;

-     kserokopia innych dokumentów potwierdzających posiadane umiejętności i kwalifikacje;

-     kserokopia świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających dotychczasowy przebieg zatrudnienia;

-     oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;

oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyśle przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Warunki pracy

-     wymiar zatrudnienia: 1 etat;

-     miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy w Siemieniu, ul. Stawowa 1b, 21-220 Siemień;

-     praca w pomieszczeniach biurowych z obsługą komputera i urządzeń biurowych;

-     pracownik wykonywał będzie obowiązki zgodnie z ustalonym przez przełożonego zakresem czynności;

-     zatrudniona osoba będzie pracownikiem samorządowym na stanowisku urzędniczym którego obowiązki i uprawnienia określa ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 994 z późn. zm.), Rozporządzenie Rady Ministrów
 z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. poz. 936 z późn. zm.) oraz ustalony w zakładzie pracy regulamin pracy i wynagradzania. 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu lutym 2019 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty należy składać osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy w Siemieniu (pokój nr 14) lub pocztą na adres Urząd Gminy w Siemieniu ul. Stawowa 1b, 21-220 Siemień z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektor ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych” w terminie do dnia 18 marca 2019 r.  do godz. 1530.

 

Wskazany termin jest jednoznaczny z wpływem dokumentów aplikacyjnych do Urzędu.

 

Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.

Uwagi

Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz stosowną klauzulą dotyczącą wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do realizacji procesu rekrutacji.

Załączniki
  • pdf pobrano: 149 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Administrator Bip
    Dodano do BIP dnia 07-03-2019 14:52:10