Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Siemień

Logo - Urząd Gminy Siemień

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Podinspektor ds. obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Siemień ul. Stawowa 1b 21-220 Siemień
Data ogłoszenia
2019-03-20
Termin składania dokumentów
2019-04-01
Wymagane wykształcenie

- wykształcenie wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem

-     posiadanie obywatelstwa polskiego;

-     posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

-     brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

-     nieposzlakowana opinia;

-     stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku;

-     znajomość problematyki obronnej i obrony cywilnej;

-     znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym samorządu terytorialnego;

-     znajomość przepisów prawa związanego z problematyką na stanowisku, a w szczególności znajomość:

  • ustawy z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczpospolitej Polskiej;
  • ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych;
  • ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym;
  • ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym;
  • ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
  • ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;
  • instrukcji kancelaryjnej,
  • jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji
    i zakresu działania archiwów zakładowych

-     umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komputera.

-     umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji;

-     poczucie odpowiedzialności za swoja pracę;

-     umiejętność pracy w zespole;

-     komunikatywność.


Uwaga: Osoby nie spełniające wszystkich wymagań niezbędnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.

Zakres obowiązków

Do głównych zadań wykonywanych na stanowisku należeć będzie:

w zakresie spraw obronnych:

-     planowanie i organizacja szkoleń obronnych w Urzędzie Gminy;

-     planowanie operacyjne;

-     organizacja i funkcjonowanie stałego dyżuru Wójta;

-     zadania wykonywane na rzecz Sił Zbrojnych, w tym opracowanie i utrzymanie w stałej aktualności planu Akcji Kurierskiej Gminy Siemień oraz szkolenie kurierów;

-     przygotowanie do realizacji zadań wynikających z obowiązków państwa gospodarza realizowanych na rzecz wojsk sojuszniczych (HNS);

-     planowanie i nakładanie świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obrony;

-     przygotowanie systemu kierowania obroną Gminy,  w tym stanowisk  kierowania;

-     sporządzanie wniosków o reklamowanie od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny;

-     realizacja świadczeń rekompensujących żołnierzom rezerwy;

-     współdziałanie z organami administracji wojskowej oraz innymi jednostkami organizacyjnymi działającymi na obszarze Gminy w zakresie planowania i organizacji przedsięwzięć obronnych;

-     opracowywanie i aktualizacja planu przyjęcia ludności ewakuowanej w ramach ewakuacji planowej.

 

w zakresie obrony cywilnej:

-     opracowywanie i aktualizowanie Planu Obrony Cywilnej Gminy;

-     opracowywanie dokumentów planistycznych w zakresie realizacji zadań obrony cywilnej;

-     planowanie i określanie struktur organizacyjnych formacji OC;

-     przygotowywanie i aktualizowanie planów działania formacji OC;

-     przygotowywanie i zapewnienie działania systemu ostrzegania i alarmowania Gminy;

-     zapewnienie sprawnego funkcjonowania urządzeń łączności i alarmowych;

-     planowanie, nadzorowanie i organizowanie szkoleń formacji OC i ludności w zakresie powszechnej samoobrony;

-     opracowywanie rocznych planów działania OC;

-     prowadzenie magazynu sprzętu OC;

-     opracowanie planu świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obrony cywilnej.

 

w zakresie zarządzania kryzysowego:

-     opracowywanie i aktualizacja Planu Zarządzania Kryzysowego Gminy;

-     opracowywanie procedur zarządzania kryzysowego na wypadek zagrożeń;

-     gromadzenie i przetwarzanie informacji o możliwych do użycia siłach i środkach w sytuacjach kryzysowych, w czasie zagrożenia i w czasie wojny;

-     monitorowanie zagrożeń na terenie Gminy i prognozowanie rozwoju sytuacji;

-     planowanie wsparcia organów kierujących działaniami;

-     organizacja posiedzeń Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego oraz organizacja ćwiczeń;

-     prowadzenie dokumentacji i aktualizacja składu osobowego i regulaminu Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego.

Po wypełnieniu wymogów wynikających z ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych podinspektor będzie pełnił funkcję pełnomocnika do spraw ochrony informacji niejawnych.

Wymagane dokumenty

-     List motywacyjny;

-     Kwestionariusz osobowy lub CV;

-     Kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;

-     Kserokopia innych dokumentów potwierdzających posiadane umiejętności i kwalifikacje;

-     Kserokopia świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających dotychczasowy przebieg zatrudnienia;

-     Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu
z pełni praw publicznych;

-     Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyśle przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Warunki pracy

-     Wymiar zatrudnienia: 1/2 etatu;

-     Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy w Siemieniu, ul. Stawowa 1b, 21-220 Siemień

-     Praca w pomieszczeniach biurowych z obsługą komputera i urządzeń biurowych;

-     Pracownik wykonywał będzie obowiązki zgodnie z ustalonym przez przełożonego zakresem czynności;

Zatrudniona osoba będzie pracownikiem samorządowym na stanowisku urzędniczym którego obowiązki i uprawnienia określa ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 994 z późn. zm.), Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. poz. 936
z późn. zm.) oraz ustalony w zakładzie pracy regulamin pracy i wynagradzania. 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu lutym 2019 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty należy składać osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy w Siemieniu pokój nr 14 lub pocztą na adres Urząd Gminy w Siemieniu ul. Stawowa 1b, 21-220 Siemień z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektor ds. obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego w terminie do dnia 1 kwietnia 2019 r. do godz. 1530.

Wskazany termin jest jednoznaczny z wpływem dokumentów aplikacyjnych do Urzędu.

 

Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.

Uwagi

Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz stosowną klauzulą dotyczącą wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do realizacji procesu rekrutacji.

Załączniki
  • pdf pobrano: 96 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Administrator Bip
    Dodano do BIP dnia 20-03-2019 10:41:47