Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Siemień

Logo - Urząd Gminy Siemień

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Podinspektor ds. organizacyjno-administracyjnych

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Siemień ul. Stawowa 1b 21-220 Siemień
Data ogłoszenia
2020-02-04
Termin składania dokumentów
2020-02-17
Wymagane wykształcenie

- wykształcenie wyższe, preferowane administracyjne

Wymagania związane ze stanowiskiem

-     posiadanie obywatelstwa polskiego;

-     posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

-     brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

-     nieposzlakowana opinia;

-     stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku;

posiadanie minimum rocznego stażu pracy w administracji.

Uwaga: Osoby nie spełniające wszystkich wymagań niezbędnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.  

 

Wymagania dodatkowe:

-     znajomość następujących aktów prawnych: ustawa o samorządzie gminnym, ustawa
o pracownikach samorządowych, ustawa Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych do tych ustaw; Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;

-     znajomość obsługi programu kadrowego Kadry i Płace Info-System;

-     umiejętność obsługi elektronicznego systemu obiegu dokumentów El-dok system;

-     umiejętność obsługi Edytora Aktów Prawnych;

-     umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji;

-     poczucie odpowiedzialności za swoja pracę;

-     umiejętność pracy w zespole;

-     komunikatywność.

Zakres obowiązków

Do głównych zadań wykonywanych na stanowisku należeć będzie:

-        prowadzenie ewidencji osobowej pracowników urzędu, kierowców oraz kierownictwa jednostek podległych;

-        obsługa zatrudnienia pracowników urzędu, kierowców oraz kierownictwa jednostek podległych;

-        monitorowanie czynności z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy w urzędzie;

-        ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy pracowników;

-        uczestnictwo w organizacji staży i praktyk;

-        prowadzenie spraw socjalno-bytowych pracowników;

-        nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał, sprawozdań i informacji oraz innych materiałów;

-        przygotowywanie sprawozdań dla GUS z zakresu powierzonych zadań;

-        obsługa organizacyjna i kancelaryjno-techniczna Wójta Gminy, Rady Gminy
i komisji;

-        zabezpieczenie organizacyjne sesji Rady Gminy;

-        organizowanie posiedzeń komisji Rady Gminy;

-        prowadzenie ewidencji uchwał Rady Gminy i przesyłanie ich organom kontroli nadzoru;

-        protokołowanie obrad sesji Rady Gminy;

-        udzielanie pomocy prawnej i organizacyjnej w wykonywaniu mandatu radnego;

-        prowadzenie zbioru przepisów prawnych, rejestru uchwał Rady Gminy i zarządzeń Wójta oraz innych rejestrów, ewidencji i zarządzeń dotyczących Urzędu, bądź gminnych jednostek organizacyjnych;

-        obsługa kancelarii Urzędu;

-        udzielanie informacji interesantom i kierowanie ich do właściwych stanowisk pracy;

-        zaopatrywanie w materiały biurowe i kancelaryjne;

-        udzielanie informacji o kompetencjach organów i instytucji;

-        organizacja współpracy z sołectwami;

-        udzielanie informacji, w tym telefonicznie dotyczących bieżących spraw Urzędu oraz kierowanie ich do właściwych stanowisk pracy;

-        przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, nadawanie numerów zgodnie z instrukcją kancelaryjną, prowadzenie księgi korespondencji;

-        organizowanie spotkań Wójta Gminy z interesantami;

przygotowywanie pism na polecenie Wójta i Sekretarza Gminy.

Wymagane dokumenty

-     list motywacyjny;

-     kwestionariusz osobowy lub CV;

-     kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;

-     kserokopia innych dokumentów potwierdzających posiadane umiejętności i kwalifikacje;

-     kserokopia świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających dotychczasowy przebieg zatrudnienia;

-     oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu
z pełni praw publicznych;

oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyśle przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Warunki pracy

-     wymiar zatrudnienia: 1 etat;

-     miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy w Siemieniu, ul. Stawowa 1b, 21-220 Siemień;

-     praca w pomieszczeniach biurowych z obsługą komputera i urządzeń biurowych;

-     pracownik wykonywał będzie obowiązki zgodnie z ustalonym przez przełożonego zakresem czynności;

zatrudniona osoba będzie pracownikiem samorządowym na stanowisku urzędniczym którego obowiązki i uprawnienia określa ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r., poz. 506, z późn. zm.), Rozporządzenie Rady Ministrów  z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 936, z późn. zm.) oraz ustalony w zakładzie pracy regulamin pracy i wynagradzania.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu styczniu 2020 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób
niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty należy składać osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy w Siemieniu (pokój nr 14) lub pocztą na adres Urząd Gminy w Siemieniu ul. Stawowa 1b, 21-220 Siemień z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektor ds. organizacyjno-administracyjnych” w terminie do dnia 17 lutego 2020 r. do godz. 1530.

 Wskazany termin jest jednoznaczny z wpływem dokumentów aplikacyjnych do Urzędu.

 Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.

Uwagi

Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem
oraz stosowną klauzulą dotyczącą wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych
do realizacji procesu rekrutacji.

Załączniki
  • pdf pobrano: 42 razy
  • pdf pobrano: 147 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Administrator Bip
    Dodano do BIP dnia 04-02-2020 15:37:27