Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Siemień

Logo - Urząd Gminy Siemień

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Podinspektor ds. mienia komunalnego i gospodarki gruntami

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Siemień ul. Stawowa 1b 21-220 Siemień
Data ogłoszenia
2020-04-28
Termin składania dokumentów
2020-05-11
Wymagane wykształcenie

- wykształcenie wyższe, preferowane: administracja, prawo

Wymagania związane ze stanowiskiem

- posiadanie obywatelstwa polskiego;

- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

- nieposzlakowana opinia;

- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku;

 

 

Uwaga: Osoby nie spełniające wszystkich wymagań niezbędnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.  

 

Wymagania dodatkowe:

-     znajomość następujących aktów prawnych: ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o pracownikach samorządowych,ustawa o gospodarce nieruchomościami, ustawa
o ochronie zwierząt, ustawa prawo łowieckie, ustawa o ochronie przyrody, ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji
w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;

- umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji;

- poczucie odpowiedzialności za swoja pracę;

- umiejętność pracy w zespole;

- komunikatywność

Zakres obowiązków

Do głównych zadań wykonywanych na stanowisku należeć będzie prowadzenie spraw z zakresu:

- ochrony zwierząt i ochrony weterynaryjnej, a w szczególności dotyczących ochrony zwierząt gospodarskich i domowych; zapobiegania bezdomności, prowadzenia rejestr psów agresywnych, odbierania zwierząt właścicielom, prowadzeniu rejestru posiadaczy i hodowcach zwierząt podlegających ochronie, zwalczania zakaźnych chorób zwierzęcych, profilaktyki weterynaryjnej i upowszechnianie higieny pozyskiwania produktów zwierzęcych;

- w przypadku wystąpienia suszy lub innych niekorzystnych zjawisk atmosferycznych realizacja zadań z tym związanych;

- gospodarki łowieckiej, a w szczególności dotyczących administrowania łowiectwem i opiniowania planów łowieckich;

- ochrony lasów i gospodarki leśnej w lasach niestanowiących własności Skarbu Państw;

- produkcji roślinnej, a w szczególności w zakresie wydawania zezwolenia na uprawę maku i konopi, ochrony roślin uprawnych przed chorobami i szkodnikami, nakazu wykonania określonych czynności i zabiegów w zakresie ochron roślin;

- gospodarowania nieruchomościami, a w szczególności poprzez prowadzenie ewidencji nieruchomości oraz jej bieżącą aktualizację, inwentaryzowanie nieruchomości, szacowanie wartości i wycena nieruchomości, ustalanie stanu prawnego nieruchomości, przejmowanie nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa, przejmowania nieruchomości na rzecz gminy, zakup nieruchomości, komunalizacja mienia Skarbu Państwa i mienia gminnego, przekształcanie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, zarządzaniu nieruchomościami poprzez sprzedaż nieruchomości, oddawanie nieruchomości w użytkowanie wieczyste, oddawanie nieruchomości w trwały zarząd, przekazywanie nieruchomości do korzystania
w dzierżawę lub najem, realizacja dochodów z tytułu najmu, dzierżawy, zarządu i użytkowania wieczystego, ustalanie opłat adiacenckich;

- współpraca ze Starostwem Powiatowym w zakresie wynikającym z przepisów o ewidencji gruntów i budynków, rozgraniczenia i podziału nieruchomości oraz scaleń gruntów;

- bieżące monitorowanie obrotu nieruchomościami w rejonie;

- przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń i innych informacji z zakresu stanowiska pracy do publikacji na stronie internetowej Gminy oraz w biuletynie informacji publicznej;

obsługa Komisji Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Porządku Publicznego

Wymagane dokumenty

- list motywacyjny;

- kwestionariusz osobowy lub CV;

- kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;

- kserokopia innych dokumentów potwierdzających posiadane umiejętności i kwalifikacje;

- kserokopia świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających dotychczasowy przebieg zatrudnienia;

- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;

- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyśle przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku

Warunki pracy

- wymiar zatrudnienia: 1 etat;

- miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy w Siemieniu, ul. Stawowa 1b, 21-220 Siemień;

- praca w pomieszczeniach biurowych z obsługą komputera i urządzeń biurowych oraz sporadycznie praca w terenie;

- pracownik wykonywał będzie obowiązki zgodnie z ustalonym przez przełożonego zakresem czynności;

zatrudniona osoba będzie pracownikiem samorządowym na stanowisku urzędniczym którego obowiązki i uprawnienia określa ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r., poz. 506, z późn. zm.), Rozporządzenie Rady Ministrów
 z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 936, z późn. zm.) oraz ustalony w zakładzie pracy regulamin pracy i wynagradzania

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu marcu 2020 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty należy przesłać pocztąna adres Urząd Gminy w Siemieniu ul. Stawowa 1b, 21-220 Siemień, za pośrednictwem ePUAP lub osobiście z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora ds. mienia komunalnego i gospodarki gruntami” w terminie do dnia 11 maja 2020 r. do godz. 1530.

 

Wskazany termin jest jednoznaczny z wpływem dokumentów aplikacyjnych do Urzędu.

Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane

Uwagi

Wymagane dokumenty aplikacyjne muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz stosowną klauzulą dotyczącą wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do realizacji procesu rekrutacji

Załączniki
  • pdf pobrano: 23 razy
  • pdf pobrano: 116 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Administrator Bip
    Dodano do BIP dnia 28-04-2020 15:39:59