Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Siemień

Logo - Urząd Gminy Siemień

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Kierownik Gminnego Zespołu Obsługi Szkół w Siemieniu (umowa na zastępstwo)

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Siemień ul. Stawowa 1b 21-220 Siemień
Data ogłoszenia
2020-07-03
Termin składania dokumentów
2020-07-14
Wymagane wykształcenie

-     wykształcenie wyższe;

Wymagania związane ze stanowiskiem

-     posiadanie obywatelstwa polskiego;

-     posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

-     brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

-     nieposzlakowana opinia;

-     stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku;

posiadanie 5-letniego stażu pracy

-     znajomość następujących aktów prawnych: ustawa o samorządzie gminnym, ustawa
o pracownikach samorządowych, ustawa prawo oświatowe, ustawa o systemie oświaty, ustawa karta nauczyciela, ustawa kodeks pracy, rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;

-     umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji;

-     poczucie odpowiedzialności za swoja pracę;

-     umiejętność pracy w zespole;

-     komunikatywność.

Zakres obowiązków

Do głównych zadań wykonywanych na stanowisku należeć będzie prowadzenie spraw z zakresu:

-        kierowanie i reprezentowanie Gminnego Zespołu Obsługi Szkół w Siemieniu na zewnątrz oraz zapewnienie jego sprawnej organizacji i rozwoju;

-        gospodarowanie funduszami i składnikami majątku pozostającymi w dyspozycji Gminnego Zespołu Obsługi Szkół w Siemieniu,

-        organizowanie i prowadzenie zadań związanych ze wspólną obsługą administracyjną, finansową, księgową oraz organizacyjną jednostek obsługiwanych,

-        współpraca z dyrektorami i kierownikami jednostek obsługiwanych w zakresie wykonywanych zadań,

-        nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji finansowo-księgowej, realizacji planów finansowych oraz prowadzonej obsługi płacowej jednostek,

-        opracowywanie planów, analiz, sprawozdań oraz projektów aktów prawnych dotyczących Gminnego Zespołu Obsługi Szkół w Siemieniu,

-        pomoc w opracowywaniu planów, analiz, sprawozdań oraz projektów aktów prawnych dotyczących obsługiwanych jednostek,

-        wykonywanie zadań w zakresie zwierzchnictwa służbowego nad zatrudnionymi pracownikami jednostki,

-        planowanie, nadzór i realizacja budżetu Gminnego Zespołu Obsługi Szkół w Siemieniu jak również jednostek obsługiwanych,

-        odpowiedzialność za gospodarkę finansową oraz rachunkowość i sprawozdawczość jednostek obsługiwanych,

-        nadzór nad prawidłowym gospodarowaniem mieniem jednostki i dbałość o to mienie,

-        wykonywanie kontroli wewnętrznej w zakresie zadań zleconych przez Wójta Gminy

-        prowadzenie baz danych systemu informacji oświatowych,

-        przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń w zakresie należącym do kompetencji zajmowanego stanowiska,

-        współdziałanie z dyrektorami i kierownikami jednostek obsługiwanych w celu dokonywania wydatków zgodnie z prawem zamówień publicznych,

-        koordynowanie i przygotowywanie postępowania konkursowego na dyrektora szkoły,

-        koordynowanie i przygotowywanie postępowania egzaminacyjnego dla nauczycieli ubiegających się o awans na stopień nauczyciela mianowanego,

-        uczestnictwo i koordynacja prac Komisji nagród Wójta dla nauczycieli za osiągnięcia w pracy dydaktyczno-wychowawczej,

-        kontrola i nadzór nad realizacją planów doskonalenia zawodowego nauczycieli,

-        kontrolowanie realizacji obowiązku szkolnego przez uczniów,

-        obsługa wniosków o przyznanie Stypendium Wójta Gminy Siemień dla uczniów oraz realizacja ich wypłaty,

-        prowadzenie spraw związanych z dowozem uczniów  niepełnosprawnych do szkół,

-        nadzór nad realizacją wykorzystania dotacji otrzymywanych przez jednostki obsługiwane,

-        weryfikacja pod względem zgodności z prawem arkuszy organizacji szkół i przedłożenie ich do zatwierdzenia Wójtowi,

-        obsługa programów rządowych,

-        przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków pracodawców o dofinansowanie kształcenia młodocianych pracowników,

-        wyodrębnianie z wydatków ogólnych szkoły koszty ponoszone na specjalną organizację metod pracy dla uczniów posiadających przeczenie o kształceniu specjalnym,

-        współuczestnictwo w naliczaniu dotacji dla szkół nie samorządowych,

wykonywanie innych czynności zleconych przez Wójta Gminy w sprawach objętych jego kompetencjami.

Wymagane dokumenty

-     list motywacyjny;

-     kwestionariusz osobowy lub CV;

-     kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;

-     kserokopia innych dokumentów potwierdzających posiadane umiejętności i kwalifikacje;

-     kserokopia świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających dotychczasowy przebieg zatrudnienia;

-     oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu
z pełni praw publicznych;

-     oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyśle przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.

Warunki pracy

-        wymiar zatrudnienia: 1 etat (lub do uzgodnienia),

-        rodzaj umowy: umowa na czas określony w zastępstwie za nieobecnego pracownika,

-        miejsce wykonywania pracy: Gminny Zespół Obsługi Szkół w Siemieniu, ul. Stawowa 1b, 21-220 Siemień,

-        praca w pomieszczeniach biurowych z obsługą komputera i urządzeń biurowych,

-        pracownik wykonywał będzie obowiązki zgodnie z ustalonym przez przełożonego zakresem czynności,

zatrudniona osoba będzie pracownikiem samorządowym na stanowisku urzędniczym którego obowiązki i uprawnienia określa ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r., poz. 506, z późn. zm.), rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 936, z późn. zm.) oraz ustalony w zakładzie pracy regulamin pracy i wynagradzania.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu czerwcu 2020 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób
niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty należy przesłać pocztą na adres Urząd Gminy w Siemieniu ul. Stawowa 1b, 21-220 Siemień, za pośrednictwem ePUAP lub osobiście z dopiskiem „ Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Gminnego Zespołu Obsługi Szkół w Siemieniu” w terminie do dnia 14 lipca 2020 r. do godz. 1530

 

Wskazany termin jest jednoznaczny z wpływem dokumentów aplikacyjnych do Urzędu.

Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.

Uwagi

Wymagane dokumenty aplikacyjne muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz stosowną klauzulą dotyczącą wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do realizacji procesu rekrutacji

Załączniki
  • pdf pobrano: 7 razy
  • pdf pobrano: 54 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Administrator Bip
    Dodano do BIP dnia 03-07-2020 13:07:53